Sommaravslutning

Skolavslutning 12 juni 2018

180612_avslutningTack alla elever för en fantastisk avslutning i år 9 (på bilderna ses även något från de andra årskursernas avslutning). Det bjöds på vacker musik från Marcus Sanderson och Linnéa Kasbah, hisnande danser från lärarna samt otroligt vacker sång från klassföreståndarna Christer Johansson och Cissi Sundgren.

Ett stort grattis till årets alla stipendiater: Stipendierna för "Passion for Results Award" delades ut av Alok Alström samt rektor Elisabeth Viksten Eriksson. I år gick priserna till Viktor Wessberg 9c för Leadership, Halwest Salih 9c för Personal Impact, Jesper Sandberg 9a och Hassan Jafari 9d för Intellectual Ability och Halima Begum 9c för Drive.
Se mer om stipendiet.

Shefalis musikstipendium gick i år till Marcus Sanderson 9a och Linnéa Kasbah 9c. Lärarnas hederpris ”Guldhjärtat” gick till Lana Amin 9b.

Vi önskar alla våra fantastiska nior ett stort lycka till i framtiden. Tack för fyra underbara år!

18 juni 2018