Välkommen tillbaka blivande åttor!

Hej och varmt välkomna tillbaka till ett nytt läsår, nu som åttor!

Vi hoppas att ni alla har haft en skön sommar där ni fått chansen att verkligen vila upp er för nu väntar nya utmaningar.

Höstterminen börjar måndagen den 17 augusti och vi samlas kl. 09.30 i matsalen.

Lunch serveras och dagen beräknas sluta ca kl.13.00.

Preliminär planering för resten av veckan:

Tisdag, onsdag och fredag: Läsning enligt schema. Torsdag: enhetsdag med gemensamma uteaktiviteter. Ta på lämpliga kläder och ta med dryck om det blir en varm dag. Mer information om denna dag kommer första skoldagen.

Boka redan nu in er till föräldramöte onsdagen den 26 augusti kl 18.30. Plats meddelas första skolveckan.

Påminnelse: Sjukanmälan görs som vanligt till skola24, varje dag som ditt barn är sjukt. Ni kan anmäla digitalt, via dator eller via telefonnumret 0515-777601. Sjukanmälan görs på morgonen. Ni som tog med er ert lås hem vid terminsslut, kom ihåg att ta med det till skolstarten!

Vi ser fram emot att träffa er igen! Varmt välkomna! / Arbetsenhet 8 – Christian, Emilia, Emma, Tobias, Lotta, Mael, Cissi, Samuel, Jenny och Mohammed.