Välkomstbrev ht 2020

Hej och varmt välkomna tillbaka till ett nytt läsår!

Vi hoppas att ni alla har haft en skön och varm sommar!

Höstterminen börjar måndagen den 17 augusti och vi samlas kl. 9.30 i idrottshallen.

Lunch serveras och dagen slutar ca kl.13.

Preliminär planering för resten av veckan:

Tisdag, onsdag och fredag: Läsning enligt schema.
Torsdag: enhetsdag med gemensamma uteaktiviteter. Ta på lämpliga kläder och ta med dryck om det blir en varm dag.

Boka redan nu in föräldramöte tors 10 september klockan 18.00! Vi samlas preliminärt i matsalen. Skolans studie- och yrkesvägledare Linn kommer att informera om hur det går till att söka gymnasiet. Informationen hålls för en vårdnadshavare per familj.

Påminnelse: Sjukanmälan görs som vanligt till skola24, varje dag som ditt barn är sjukt. Ni kan anmäla digitalt, via dator eller via telefonnumret 0515-777601. Sjukanmälan görs på morgonen.
Ni som tog med er ert lås hem vid terminsslut, kom ihåg att ta med det till skolstarten!

Vi ser fram emot att träffa er igen! Varmt välkomna!

Lärarna och assistenterna i arbetsenhet 9 – Ragnar, Mohammed, Lisa A, Tomas, Soile, Dennis, Johnny, Hannes, Lisa S, Christer, Emma, Tania, Abdulbaset, Ylva, Nina, Hasse, Linn, Nora och Vedat